دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

بهانه

     دارم کل مطالب چکنویسم رو بالا - پائین می کنم اما اون چیزی که توی ذهنمه اینجا نیست ولی قلم هم نمیخواد کمک کنه که بنویسم از حسی که شبیه به خیلی حس هاست اما هیچکدامش نیست.  

باز صفحات رو مرور می کنم و دست آخر به جمله واره ای می رسم که بیان حس و حالم نیست اما به دلم نشست که بنویسمش.  

    ساعات پایانی ماه شعبان.یواش یواش داریم به یه ماه عزیز وارد می شیم. به یه مهمانی بزرگ.به یه بزم آسمونی . ماهی پر از خیر و برکت که ممکنه کمی هم دشواری داشته باشه مسیر همراهیش اما مطمئنم که میزبان جان مهربان - هوای مهموناشو داره همش می خواد بهشون ببخشه و پاداش بده اصن دنبال بهانه است که اجر بده وقتی میگه خوابتون عبادته - نشستنتون عبادته و هر نفس تسبح؛ یعنی چـــــــــــــــــــقدر مهربان. 

 

پ.ن 1  :

روزهایی که دلم شکسته است یادحرف های پدر ژپتو به پینوکیو افتادم که می گفت :

پینوکیو ! چوبی بمان ! آدمها سنگی اند ، دنیایشان قشنگ نیست ! 

 

پ.ن 2  : 

توی شبها و روزهای ماه مبارک برای هم دعا کنیم که خداوند دعای در حق دیگران  را دوست میدارد و در صدر دعاهامان دعای فرج و ظهور آقای مهربانی. 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
فقط من! شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:03 ب.ظ

سلام مریمم
یه سری بهم بزن... برنامه رو استارت بزنیم؟

سلام بر هیدرا بانو.

اومدم پیشتون.

هر چی شما بفرمائید.

افسانه شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:40 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام قشنگم

شب هایم بروز شده اند

دردهایم آنلاین

به مغزم کلیک که می کنم بالا نمی آید !

سلام گلم.

الهی که شب هات سحر بشن

- - - - -
ممنون که سر زدی.

علی شنبه 7 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:58 ب.ظ http://www.sohofasemani.blogsky.com

سلام...

رسیدن این ماه مبارک رو بهتون تبریک میگم!

ممنون از اینکه به بلاگم اومدید و با نظرتون خوشحالم کردید..

خدا دلتون رو شاد بکنه و عاقبتتون رو خیر !

التماس دعا ...

یا حق !

سلام.
خواهش میشه ؛ ممنون از مطلب بجا و آموزندتون.

ممنون از حضورتون.

شما هم موفق باشید.
التماس دعا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.