دلانه های بارانی
دلانه های بارانی

دلانه های بارانی

ورزش و بارون و نگرانی!!

زنگ ورزش بود و هوا کمی ابری. 

بماند که من عاشق هوای ابری و بارونی هستم. 

رفتیم حیاط و بعد تیم شدن بچه ها ! گفتم : اگه بارون بگیره میریم نمازخونه - اونجا بازی کنین. 

پسرا : نه خانم.اون موقع هوا منچستریه و بازی می چسبه.یعنی ما فوتبالیست نیستیم؟ 

من: چرا - هستین. اما نمیخوام فوتبالیستهای سرما خورده باشین. 

در حین این حرفها چند قطره بارون بارید. 

مبگم: پسرا ! بریم نمازخونه؟ 

- نه خانم ؛ هوا خیلی خوبه.ما این هوا رو دوست داریم. 

من: اگه شدید تر شد - میریم! باشه؟؟ 

- باشه خانم. 

کمی گذشت و هنوز نم نم بارون ادامه داشت.این بار جای پسرا و من عوض شد انگار که اونا شروع کردن به توصیه اینکه: 

خانم ما داریم بازی می کنیم ؛ شما برین کلاس. 

خانم برین زیر دیوار بایستین - خیس میشین. 

خانم ما اینجا خوبیم؛ شما برید داخل. 

خلاصه هر کدومشون داشتن ازم می خواستن که برم داخل!نکنه اذیت بشم از بارون! 

و خبر نداشتن که من چقدر هوای بارونی رو دوست دارم. 

بهشون اطمینان دادم که منم بارون رو دوست دارم و از بودن کنارشون خوشحالم. 

 

اما توی دلم هم خیلی خوشحال بودم از این حس مسئولیتی که نسبت به من داشتن و ابرازش می کردن؛ مردان کوچک کلاس من

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:05 ق.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

تو باید الگو دانش اموزت باشی و ببریشون تو نه اینکه بری زیر بارون رفتار +18 نشون بدی از خودت

اولا بارون خیلی نم نم بود؛
دوما اونا حس بازی توی منچستر گرفته بودن
سوما هر دو طرف دوست داشتیم از هوای بهاری استفاده کنیم
چهارما رفتار +18 چیه بابا!!!

حسین پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:04 ق.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

روز معلم مبارک خانم معلم

ممنونم؛ البته یه روز جلوتر تبریک گفتین

massi چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:14 ب.ظ

چه پسرای خوووبی داری. بین این هیولاهای نسل جدید اینا فوق العادن!
ولی حس مسئولیتشونم قابل تحسینه هرچند بیشتر به خاطر بازی خودشون بوده!

بلی پسرای خوبی دارم.
امیدوارم که موفق و خوب بزرگ بشن.

حس مسئولیتشون بخاطر من بود و همش نگران من بودن که سرما نخورم

عاشقشونم

حسین چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:58 ب.ظ http://varonegi.persianblog.ir/

رفتی زیر بارون که چه بشود؟

بارونو دوست دارم زیاااااااااد

حالا این چه قیافه ایه؟ واسه چی عصبانی؟

فقط من! چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:43 ق.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

منم خیلی بارون رو دوست دارم و معمولا تو هوای ابری حال بهتری دارم.


بارونو دوست دارم هنوز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.